Follow me=]]

2012年9月17日星期一

迷恋


为什么我遇到的帅哥都那么专一
即使分手了 还是想要追回对方
真好=) 以前人都说帅哥很花心
你们 都错了 =]

对不起 只是暂时借用下你的blog
这不是她本人写的。

我要惊喜:')

最近思想混乱 搞不清楚方向
参观了大学 觉得很好
可是没有人和我一起进去=(

BB 你说会陪我的TT
不要到时候放我飞机 我会害怕=(

住宿舍 .... ?
好吧 随便吧 行吧
我能怎样? 你们说了算。

我做的一切 没有人懂
因为你们都labelled me as SUPERWOMAN,
I am not heroine,
I am just a normal human instead of some fairy who has particular abilities
I am not extraordinary,
I am just a girl who needs your hand when I am sad.
I protect you, myself, and anyone who I care
but, who is really willing to protect me ?

I need LOVE,
Friends, Family, and Care.
But they just abandoned me,

fuck the unfair world,
I need a super gorgeous appearance.

I. FLY.
I Fucking Love You =]

没有评论: